Suport si intretinere

III. Suport si intretinere

Echipa noastra de asistenta, specializata in consultanta si integrare de sistem, este disponibilă pentru dvs. 24 de ore din 24, folosind sistemul de asistenta GITS Docs si/sau linia telefonică de asistenta ce se concentrează flexibil asupra cerințelor dvs. individuale. Oferim asistenta fiabilă, rapida si cuprinzatoare, astfel încât procesele dvs. sa ruleze fara probleme.

Un serviciu de actualizare automat a produselor software GITS se află în centrul serviciului nostru de intretinere. Profitati de dezvoltarea strategica a produsului pe termen lung. Oferim un produs software care este in mod constant adaptat cerintelor actuale ale pietei în conditii atractive, intretinut mereu astfel incat sa respecte normle si legislatia locala. Aceasta procedura vă protejeaza investitia la cel mai inalt nivel posibil, un număr de clienți utilizând acest serviciu continuu de mai bine de 18 ani.

Clientii nostri pot fi implicati activ în dezvoltarea produselor atat prin participarea directa la ateliere și conferințe cat si prin utilizarea sistemului de asistență furnizat.

Serviciile noastre de întreținere se extind până la:

  • intretinerea si actualizarea produselor software conform legislatiei locale;
  • suport si ajutor prin intermediul documentației;
  • furnizarea unui sistem automat de asistenta si suport-plasare tickete online;
  • actualizarea si intretinerea documentelor tipărite;
  • suport baza de date si suport corectiv;
  • suport evolutiv;